Learning Standards and the Assessment of Quality in Higher Education: Contested Policy Trajectories
111.11 CHF
Versandkostenfrei
Versandkostenfreie Lieferung!
Lieferzeit: 7-14 Werktage
- Artikel-Nr.: 10466593
Beschreibung
Chapter 1 Introduction.- Chapter 2 The Development of Quality Policies in Higher Education.- Chapter 3 Key Concepts - Theoretical and Empirical Foundations.- Chapter 4 Theoretical Frameworks for Policy Analysis.- Chapter 5 Research Methods.- Chapter 6 Findings (1) - Policy Influences.- Chapter 7 Findings (2) - Policy Text Production.- Chapter 8 Findings (3) - Policy Practices/Effects.- Chapter 9 Findings (4) - Policy Outcomes.- Chapter 10 A Meta-analysis of Policy Processes.- Chapter 11 Future Directions and Conclusions.
Eigenschaften
Breite: | 158 |
Gewicht: | 486 g |
Höhe: | 233 |
Länge: | 14 |
Seiten: | 273 |
Sprachen: | Englisch |
Autor: | Jon Yorke, Lesley Vidovich |
Bewertung
Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.
Zuletzt angesehen