A Lacanian Theory of Curriculum in Higher Education: The Unfinished Symptom
64.96 CHF
Versandkostenfrei
Versandkostenfreie Lieferung!
Lieferzeit: 7-14 Werktage
- Artikel-Nr.: 10476253
Beschreibung
Chapter 1. Introduction
Chapter 2. The Formation of the Subject: Curriculum as an Unfinished Symptom
Chapter 3. Critique: Between Theory and Method
Chapter 4. Analyzing Symptoms in Policy: A Psychoanalytic Reading
Chapter 5. Concluding Thoughts
Chapter 2. The Formation of the Subject: Curriculum as an Unfinished Symptom
Chapter 3. Critique: Between Theory and Method
Chapter 4. Analyzing Symptoms in Policy: A Psychoanalytic Reading
Chapter 5. Concluding Thoughts
Eigenschaften
Breite: | 149 |
Gewicht: | 264 g |
Höhe: | 219 |
Länge: | 12 |
Seiten: | 92 |
Sprachen: | Englisch |
Autor: | Fernando M. Murillo |
Bewertung
Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.
Zuletzt angesehen