Cultural Intermediaries: Audience Participation in Media Organisations
111.11 CHF
Versandkostenfrei
Lieferzeit: 7-14 Werktage
- Artikel-Nr.: 10461269
Beschreibung
1. Introduction Part I. Foundations for Digital Cultural Intermediation 2. Institutional Cultural Intermediation 3. Public Service Media 4. Participation in Media Organizations Part II. Experiments in Digital Cultural Intermediation 5. Co-Creation as the Basis for Cultural Intermediation 6. New Media Technologies and Platforms That Engage Audience Participation 7. Can Social TV Use Cultural Intermediation to Facilitate Participation? 8. Alternative Forms of Participation in Media Organizations 9. Algorithmic Culture and Cultural Intermediation 10. Conclusion
Eigenschaften
Breite: | 152 |
Gewicht: | 472 g |
Höhe: | 218 |
Länge: | 20 |
Seiten: | 236 |
Sprachen: | Englisch |
Autor: | Gregory Ferrell Lowe, Jonathon Hutchinson |
Bewertung
Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.
Zuletzt angesehen