Puzzle Zeitvertreib Beste 4K Filme Beste Multimedia-Lernspiele % SALE %

Cultural Intermediaries: Audience Participation in Media Organisations


Cultural Intermediaries: Audience Participation in Media Organisations
111.11 CHF
Versandkostenfrei

Lieferzeit: 7-14 Werktage

  • 10461269


Beschreibung

1. Introduction Part I. Foundations for Digital Cultural Intermediation 2. Institutional Cultural Intermediation 3. Public Service Media 4. Participation in Media Organizations Part II. Experiments in Digital Cultural Intermediation 5. Co-Creation as the Basis for Cultural Intermediation 6. New Media Technologies and Platforms That Engage Audience Participation 7. Can Social TV Use Cultural Intermediation to Facilitate Participation? 8. Alternative Forms of Participation in Media Organizations 9. Algorithmic Culture and Cultural Intermediation 10. Conclusion

Eigenschaften

Breite: 152
Gewicht: 472 g
Höhe: 218
Länge: 20
Seiten: 236
Sprachen: Englisch
Autor: Gregory Ferrell Lowe, Jonathon Hutchinson

Bewertung

Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

Ich habe die Datenschutzbestimmungen zur Kenntnis genommen.

Zuletzt angesehen

eUniverse.ch - zur Startseite wechseln © 2021 Nova Online Media Retailing GmbH