Puzzle Zeitvertreib Beste 4K Filme Beste Multimedia-Lernspiele % SALE %

Marketing Food Brands: Private Label versus Manufacturer Brands in the Consumer Goods Industry


Marketing Food Brands: Private Label versus Manufacturer Brands in the Consumer Goods Industry
153.15 CHF
Versandkostenfrei

Lieferzeit: 7-14 Werktage

  • 10386234


Beschreibung

1. Introductory Issues on Marketing Private Label and Manufacturer Brands.
2. The Management of FMCG Product Categories.
3. Product Innovation, Category Marketing Support, Consumer Choice and Power.
4. Private Label and Manufacturer Brand Coexistence.
5.  Key Research Issues in the Marketing of Private Label and Manufacturer Brands.
6. Research Paradigm, Research Method and Research Design.
7. Private Label and Manufacturer Brand Research Execution.
8. Empirical Evidence on the Coexistence of Private Label and Manufacturer Brands.
9. Conclusions and Implications of this book.

Eigenschaften

Breite: 148
Gewicht: 410 g
Höhe: 210
Seiten: 293
Sprachen: Englisch
Autor: Ranga Chimhundu

Bewertung

Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

Ich habe die Datenschutzbestimmungen zur Kenntnis genommen.

Zuletzt angesehen

eUniverse.ch - zur Startseite wechseln © 2021 Nova Online Media Retailing GmbH