Puzzle Zeitvertreib Beste 4K Filme Beste Multimedia-Lernspiele % SALE %

Design and Management of Interfirm Networks: Franchise Networks, Cooperatives and Alliances


Design and Management of Interfirm Networks: Franchise Networks, Cooperatives and Alliances
132.63 CHF
Versandkostenfrei

Lieferzeit: 7-14 Werktage

  • 10394313


Beschreibung

Part I . FRANCHISE Networks .- Innovation and Plural Form.- Peer Trust in Franchise Networks.- Business Model Innovation in Franchising.- Organizational Innovation and Microfranchising.- Competitive Advantage through CSR.- Institutional Influences and Competitiveness.- Principles of Fair Franchise Advisory Councils.- Location Decision Model for Franchisees.- Part II .COOPERATIVES.- Horizon and Portfolio Investments Constraints.- Member Heterogeneity and Cooperative Exit.- Cooperatives in Modern Food Supply Chainsl.- Hybrids in the French Apple Industry.- Part III . ALLIANCES.- Collocation for Supplier-Client Knowledge-basedCoordination.- Tensions and Governance in Industry-UniversityAlliances.- Co-evolution of Clusters and Trans-Local Linkages.- Cluster Cooperation and Value Creation.- Exports, FDI or Strategic Alliances?.- Public Private Partnerships in the Healthcare Sector.

Eigenschaften

Breite: 158
Gewicht: 750 g
Höhe: 243
Länge: 31
Seiten: 388
Sprachen: Englisch
Autor: George Hendrikse, Gérard Cliquet, Josef Windsperger, Marijana Sreckovic

Bewertung

Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

Ich habe die Datenschutzbestimmungen zur Kenntnis genommen.

Zuletzt angesehen

eUniverse.ch - zur Startseite wechseln © 2021 Nova Online Media Retailing GmbH