Puzzle Zeitvertreib Beste 4K Filme Beste Multimedia-Lernspiele % SALE %

Ethics and Neuromarketing: Implications for Market Research and Business Practice


Ethics and Neuromarketing: Implications for Market Research and Business Practice
153.15 CHF
Versandkostenfrei

Lieferzeit: 7-14 Werktage

  • 10449221


Beschreibung

1. Introduction.- 2. Neuromarketing: Understanding the Application of Neuroscientific Methods within Marketing Research.- 3. Topoi in Neuromarketing Ethics.- 4. A Guideline for Ethical Aspects in Conducting Neuromarketing Studies.- 5. Ethical and Legal Considerations in Research Subject and Data Protection.- 6. Transparency and Reliability in Neuromarketing Research.- 7. Implicit Measures of Attitudes in Market Research.- 8. Ethical Considerations regarding Stakeholders in Neuromarketing Research.- 9. The Responsibility of Neuromarketing Practitioners in Conducting Research for Nefarious Messaging.- 10. The Limits and the Ethics of Consumer Profiling.- 11. Ethical Dilemmas of Future Technologies.- 12. The Ethics of Neuromarketing in Sports.

Eigenschaften

Breite: 160
Gewicht: 492 g
Höhe: 241
Länge: 15
Seiten: 209
Sprachen: Englisch
Autor: Ana Maria Iorga, Andrew R. Thomas, Cristian Ducu, Nicolae Alexandru Pop

Bewertung

Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

Ich habe die Datenschutzbestimmungen zur Kenntnis genommen.

Zuletzt angesehen

eUniverse.ch - zur Startseite wechseln © 2021 Nova Online Media Retailing GmbH