Business-to-Business Marketing Communications: Value and Efficiency Considerations in Recessionary T
64.96 CHF
Versandkostenfrei
Versandkostenfreie Lieferung!
Lieferzeit: 7-14 Werktage
- Artikel-Nr.: 10471057
Beschreibung
1. The Significance of Business-to-Business Marketing.- 2. Business-to-Business Marketing Communication During Recession.- 3. The Current Media Landscape in Business-to-Business Markets.- 4. Business-to-Business Print Ad Effectiveness: Some Empirical Evidence.- 5. Achieving Advertising Effectiveness Through Innovation.- 6. What is Next for Business-to-Business Marketing Communications?
Eigenschaften
Breite: | 147 |
Gewicht: | 153 g |
Höhe: | 211 |
Länge: | 7 |
Seiten: | 92 |
Sprachen: | Englisch |
Autor: | Ioannis Kostopoulos, Ioannis Rizomyliotis, Kleopatra Konstantoulaki |
Bewertung
Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.
Zuletzt angesehen