Puzzle Zeitvertreib Beste 4K Filme Beste Multimedia-Lernspiele % SALE %

Brand Gender: Increasing Brand Equity through Brand Personality


Brand Gender: Increasing Brand Equity through Brand Personality
101.10 CHF
Versandkostenfrei

Lieferzeit: 7-14 Werktage

  • 10471349


Beschreibung

1. A Brand as a Person.- 2. Gender and Ease of Categorization.- 3. Global Branding with Brand Gender and Brand Equity.- 4. Adrogyny, Consumers' Biological Sex, and Cultural Differences.- 5. Brand Gender and Equity through Brand Design.- 6. Creating a Strong Sports Shoe Brand.- 7. The Independent Gender Effects of Logo, Product, and Brand.- 8. Product Gender and Product Evaluation.- 9. Salesperson Gender Follows Brand Gender.- 10. Brand Gender and Brand Alliance.- 11. How to Create a Personality Scale,- 12. The Effect of Brand Gender on Brand Equity - A Simple Fallacy?.- 13. Summary, Discussion, and Conclusion.

Eigenschaften

Breite: 148
Gewicht: 379 g
Höhe: 210
Seiten: 265
Sprachen: Englisch
Autor: Theo Lieven

Bewertung

Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

Ich habe die Datenschutzbestimmungen zur Kenntnis genommen.

Zuletzt angesehen

eUniverse.ch - zur Startseite wechseln © 2021 Nova Online Media Retailing GmbH