Puzzle Zeitvertreib Beste 4K Filme Beste Multimedia-Lernspiele % SALE %

The Halo Effect As A Factor Influencing Membership Logics


The Halo Effect As A Factor Influencing Membership Logics
35.53 CHF
zzgl. 10 CHF Versandkosten
Versandkostenfrei ab 50 CHF

Lieferzeit: 7-14 Werktage

  • 10511880


Beschreibung

Halo effect is a broadly debated topic which manifests itself in various forms like brand effect, country of origin effect, etc. Nevertheless, researchers hold controversial views on the impact of such an effect on the perceptions of images. If for some authors positive influence of the halo effect exist, others sustain that it is no longer a factor contributing to high quality perceptions. None of prior researches focused on the halo effect at the membership-organization relations. This work lightens the effect of current members on the decisions of potential members to register. Outcomes are quite intriguing and guiding.

Eigenschaften

Breite: 150
Höhe: 220
Seiten: 80
Sprachen: Englisch
Autor: Eduart Emiri, Vusal Gambarov

Bewertung

Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

Ich habe die Datenschutzbestimmungen zur Kenntnis genommen.

Zuletzt angesehen

eUniverse.ch - zur Startseite wechseln © 2021 Nova Online Media Retailing GmbH