Puzzle Zeitvertreib Beste 4K Filme Beste Multimedia-Lernspiele % SALE %

Procedural Content Generation in Games


Procedural Content Generation in Games
69.97 CHF
Versandkostenfrei

Lieferzeit: 7-14 Werktage

  • 10448455


Beschreibung

Introduction.- The Search-Based Approach.- Constructive Generation Methods for Dungeons and Levels.- Fractals, Noise and Agents with Applications to Landscapes and Textures.- Grammars and L-Systems with Applications to Vegetation and Levels.- Rules and Mechanics.- Planning with Applications to Quests and Story.- ASP with Applications to Mazes and Levels.- Representations for Search-Based Methods.- The Experience-Driven Perspective.- Mixed-Initiative Approaches.- Evaluating Content Generators.

Eigenschaften

Breite: 163
Gewicht: 544 g
Höhe: 20
Länge: 239
Seiten: 237
Sprachen: Englisch
Autor: Julian Togelius, Mark J. Nelson, Noor Shaker

Bewertung

Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

Ich habe die Datenschutzbestimmungen zur Kenntnis genommen.

Zuletzt angesehen

eUniverse.ch - zur Startseite wechseln © 2021 Nova Online Media Retailing GmbH